התחברות למנהלים

 30 יום ניסיון ללא תשלום!
מצטרפים חדשים, אתם יכולים להתנסות במערכת למשך 30 יום, ללא תשלום וללא התחייבות.

 דומיין ותיבות דואר חינם!
דומיין ותיבות דואר חינם יוענקו לבוחרים בחבילת הכסף והזהב.

 מערכת ניהול חכמה!
מערכת הניהול וההקמה הינה מהמתקדמות בשוק, ואינה מחייבת בידע מוקדם בתכנות או בעיצוב.
מידע נוסף על המערכת  ניתן לקרוא כאן


 הקמה של חנות וירטואלית בתוך שעות!
המערכת המתקדמת שלנו מאפשרת להקים חנות וירטואלית בזמן קצר ביותר ועל ידי כך מאפשרת לכם להגיע לקהל פוטנציאלי רחב.
מידע נוסף על החנות הוירטואלית ניתן לקרוא כאן

 סיוע ועזרה
צוות מקצועי יסייע לכם בכל שלבי ההקמה והתחזוקה של האתר.

Skype Me™!
התקשרו אלינו ב-Skype

סיפור לקוח - אביר מכון פוליגרף

הסיפור מתחיל עם פנייתה של שרה טל, מנהלת אביר מכון פוליגרף. הבקשה צאיתנו הייתה שנבנה אתר אינטנרט חדש עבור מכון הפוליגרף, אתר שישקף את ההתמחות המקצועית של המכון בכל סוגי בדיקות הפוליגרף, כי להגיע לחקר האמת.

אביר מכון פוליגרף הוא מכון פוליגרף וותיק עם ניסיון בארץ ןבעולם שומעסיק את מיטב המומחים בתחום.

האתגר שעמד בפנינו היה גדול, האתר צריך להיראות מקצועי ולפנות לקהלים שונים - גם לקהל העיסקי, כימו עורכי ין, מנהלי חברות ומקבלי החלטות וגם לקהל הפרטי.

לאחר תהילך מעמיק שעשינו מול אנשי אביר מכון פוליגרף ובמיוחד מול וביחד עם מנהלת המכון שרה טל, אנחנו גאים ושמחים על התוצאה המקצועית ובמיוחד שמחים שהלקוחה מרוצה מהתוצאה.

תודה על האמון שנתתם בנו!


======

 

סיפור לקוח - DigiPage

DigiPage מתמחים בקטלוגים דיגיטלים או יותר נכון בקטלוגים ובחוברות דיגטליות בפורמט דפדפוף המדמה חוברת או קטלוג מודפס על נייר.
הרעיון שעומד מאחורי המותג DigiPage הוא המעבר מעולם הישן של הדפסות נייר יקרות ומבוססות תעשיות מזהמות ובזבזניות, לעידן דיגיטלי עכשיווי.

האתגר שעמד בפנינו כבוני אתרים היה לבנות אתר One page שישקף את הרוח הדיגיטלית, שיהיה מהיר ומעניין ועם זאת ייתן את מירב האינפורמציה ללקוח הפוטנציאל תוך הקפדה על רספונסיביות והתאמה לפלטפורמות השונות.


======

 

סיפור לקוח - memo-card

מאחורי אתר memo-card עומדים 2 שותפים נמרצים אשר הביאו לישראל לפני כ-10 שנים את בשורת הדיסק און קי הממותג. memo-card מתמחה ביבוא של כל דגמי הדיסק און קי המוצעים היום בעולם, כולל התאמה וייצור של דיסק און קי צורני מותאם לסמל או לצורת המוצר של הלקוח.

הרעיון שעומד מאחורי האתר של memo-card הוא להציג בבירור ובקלות את כל דגמי הדיסק און קי, בחלוקה לקטגוריות מוצרים. כל דף מוצר מציג בפירוט את הנתונים של המוצר, כולל משקל וצבעים, עם אפשרות לבקש הצעת מחיר, ישירות מתוך עמוד המוצר.

גם כאן היה חשוב להתאים את האתר לטכנולוגיה המקובלת ולהציג אתר רספונסיבי ומותאם שיוצג כהלכה גם על מחשבים וגם על ניידים.


======

 

סיפור לקוח - its me

השירות של its me מציע ללקוחות העיסקיים הזדמנות לצעוד צעד גדול וחשוב לתוך העולם הדיגיטלי, על ידי הפיכת כרטיס הביקור המודפס על נייר, לכרטיס ביקור דיגיטלי.
במילים אחרות - כרטיס הביקור המסורתי המופדס על נייר כבר אינו רלוונטי! מקרבית האנשים כיום משתמשים בטלפון סלולרי חכם ושמורים בתוכו את המידע ואת מספרי הטלופן של אנשי הקשר הקשר שלהם. אם זה המצבף אז למה לא להנגיש להם את המידע הזה בצורה דיגיטלית?
זה בדיוק מה שעושים ב- its me. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בעצם דף נחיתה אינטנרנטי המכיל את כל המידע שיש על הלקוח. זה כולל מספר טלפון שניתן לחייג אליו בלחיצת כפתור, כתובת מייל, אתר אינטרנט, ווטסאפ, וכמובן הערך הנוסף הכי חשוב שלא תקבלו בכרטיס נייר - דף מידע על העסק.

את האתר בנינו כאתר one page שמנגיש את המידע בבהירות ובקצרה תוך הקפדה ושמירה של הקו הגרפי של המותג.