הקדמה
בנית תוכן מותאם עבור מנועי חיפוש
תכנון דף כניסה לאתר
אופטימיזציה
מחקר מילות מפתח וביטויי חיפוש
כיצד יוצרים תנועה באתר אינטרנט
מנועי חיפוש ואינדקסים
רישום האתר במנועי חיפוש ובאינדקסים
איך להחליף קישורים בהצלחה
טיפים להפעלת אתר
שיפור המיקום בתוצאות החיפוש
טיפים SEO
טיפ מנצח לקידום האתר שלך
כיצד אני מקדם את האתר שלי בגוגל
קידום אתרים שגוי
העונשים החדשים של גוגל
קידום אתרים שגוי
המאמר נכתב ע"י
TheRaveN

האם יש דרכי קידום פסולות? בוודאי שיש.
אופטימזיציה למנועי חיפוש זה לא רק שורה של מצוות 'עשה', אלא גם שורת מצוות 'אל תעשה'. קראו היטב ושימו לב – אתרים שעוברים על כללים בסיסיים עלולים להיענש על ידי מנועי החיפוש ולהיכנס לרשימה השחורה.

מיסוך
קיימות דרכים טכנולוגיות לזהות מי גולש לאתרכם בכל רגע נתון. אופטימזיציה למנועי חיפוש שגויה, תהיה לזהות הגעה של עכביש/סוכן/רובוט/זחלן* ולתת לו לזחול בעמודים/תוכן שונים מאלו שגולש 'רגיל' עובר דרכם.

טקסט חבוי
שיטה מאד קלה לעשות ספאמינג של תוכן, היא טקסט חבוי. לדוגמא: פונט בצבע לבן על גבי רקע/תמונה בצבע לבן. למרות הקלות והפיתוי, מנוע החיפוש יעניש את אתרכם בעבור מעשה שכזה.

ריבוי דומיינים
רבים מאנשי אופטימזיציה שגויה למנועי חיפוש משתמשים בטריק הזה. הם פשוט רושמים כמות גדולה של שמות דומיין (לרוב, דומיינים שמכילים מילות מפתח רלוונטיות לתוכן האתר) ומפנים את כולם לאותו אתר. מנוע החיפוש יזהה לרוב את רשימת הדומיינים, יאנדקס רק את חלקם ולפעמים, אפילו ימחק את כל הרשימה מהאינדקס.

תוכן כפול
מנועי חיפוש אוהבים תוכן. מנועי חיפוש אוהבים בעיקר אתרים שמוסיפים ו/או מעדכנים תוכן על בסיס קבוע. מה שמנועי חיפוש שונאים בלשון המעטה, זה העתקת התוכן מעמוד אחד אל השני.

קישורים מוצלבים
כפי שאתם כבר יודעים, ה-
PR - Page Rank)) של גוגל, נקבע ברובו ע"י כמות (ואיכות) הקישורים הנכנסים. כשגוגל רואה יותר מדי לינקים (קישורים) בתוך רשת של אתרים, הוא חושד. הוא בודק את תחום כתובת ה IP שלהם ומאבחן האם מדובר על רשת של אתרים שהמקשרים בינם לבין עצמם.

הצפת מילות מפתח – שימוש יתר במילות מפתח
דחיסות של מילות מפתח בעמוד הנה פרמטר מאד חשוב בהליך של אופטימזיציה למנועי חיפוש. זו טעות לשתול את מילות המפתח בכל מקום ללא התחשבות ברמת הדחיסות (הדחיסות הנה מדד, כמה מילות מפתח יש על כל קבוצת מילים 'רגילה').

חוות קישורים
ישנם אתרים, שנראים לרוב
FFA- Free For All)) שמאפשרים לכם (לכם ולעוד מיליון אחרים), לקשר לכל מקום. קישור מעמוד שבו יותר מ 100 קישורים, לא 'שווה' הרבה בעיני מנועי החיפוש.

האם גוגל באמת יכול לזהות אופטימזיציה שגויה למנועי חיפוש?
כן.
מקובל לדבר על שלוש דרכים עיקריות בהן גוגל מזהה פעילות פסולה: 1. דגל אדום – כאשר זחלן מזהה את אחד (או יותר) מהפעולות האסורות הנ"ל, הוא מרים דגל אדום שמסמן את האתר ולעיתים זורק אותו מהאינדקס. 2. ישנן שמועות (די מבוססות) על כך שאנשי גוגל שורצים בפורומים ובודקים ידנית חשדות לפעילות אופטימזיציה שגויה למנועי חיפוש. 3. מנועי החיפוש מעודדים משתמשים להלשין על אתרים אחרים. לכל מנועי החיפוש הגדולים יש עמודים יחודיים לשליחת הלשנה.
TheRaveN עוסקת ב- קידום אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש
מקור המאמר: www.Articles.co.il


Go Back  Print  Send Page